تولید کننده دستگاه پلاستیک بادی در ایران

تولیدکننده یا سازنده دستگاه پلاستیک بادی در ایران تعداد محدودی هستند. این تولید کننده هارا به سه دسته تقسیم میکنیم:

  • تولید کنندگان دستگاه پلاستیک بادی اتوماتیک
  • تولید کننده دستگاه بادی پلاستیک نیمه اتوماتیک
  • تولید کننده دستگاه بادی دستی

شرکت آبتین دانا پلاست در دسته اول یعنی سازنده دستگاه های بادی اتوماتیک قرار میگیرد.  منظور از اتوماتیک این است که دستگاه بطری را به صورت کامل و بی نقص بدون پرت اضافی به خارج دستگاه هدایت کند.

این بطری های بادی یا کلا ظروف تولیدی از طریق اکستروژن بلومولدینگ دارای اضافات یا پرت هستند . از آنجایی که آبتین پلاست با مدیریت دکتر محمد برقبانی  سابقه ی ۳۰ ساله در ساخت قالب های مدرن و به روز در صنعت پلاستیک بادی را دارا می باشد توانسته برای ماشین های بادی ساخت خود قالب هایی را  فراهم آورد که به راحتی با کمک دستگاه بادی و گردبر تمام اضافات حتی درون دستگیره یا قسمت برش بالا را بدون نیاز به کارگر جدا نماید.

نکات مهم ساخت و تولید دستگاه پلاستیک بادی

استفاده از مواد اولیه با کیفیت

اینکه شما چه نوع شیر برقی ای یا plc استفاده کنید قطعا مهمه حتی استفاده از پیچ و مهره با فولاد خوب میتونه در عملکرد دستگاه بسیار موثر باشه شما هر نوع گیربکسی نباید روی دستگاه استفاده کنید ! گیربکس باید بی صدا با نسبت مشخص با سیستم تبرید ایدآل و لوازم یدکی موجود انتخاب گردد.

مونتاژ با دقت

خیلی وقت ها شده که در بین لوازم خانگی دیده اید مثلا ماشین لباسشویی که در کره مونتاژ میشه با ماشین لباسشویی همون برند که در ایران یا چین مونتاژ میشه تفاوت داره ! علت این تفاوت هنر مونتاژ است.

وقتی با دقت و رعایت نکات مهم و تلورانس های ضروری دستگاه مونتاژ شود قطعا در عملکرد بهتر تاثیر دارد.

انتخاب قطعات بر اساس علم مهندسی

اینکه شما برای تولید بطری ۵ لیتری به چه نوع اینورتری و الکتروموتوری نیاز دارید اینکه برای بلوپین های دستگاه از چه نوع فولادی استفاده بشه آیا تیغه برش پاریزون استیل باشه یا آلیاژ دیگر اینکه توان جک گیره چقدر باشد… اینها تماما مسايل مهندسی ای هست که بر اساس محاسبات و گاها به کمک  تجربه ساخت به دست میاید.

استفاده از تجربیات تولید و قالبسازی در ساخت ماشین پلاستیک بادی

اینکه شما خودتان مستقیما با دستگاه کار کرده و تولید کنید باعث میشه اشکالات در ساخت را بهتر درک کرده و نسبت به اصلاح آن اقدام کنید. حالا اگر شما قالب ساز هم باشید دیگه مجموعه کاملا برای عیب یابی و رفع آن آمادست زیرا صفر تا صد تولید را شما خوب شناخته و با تجربه آن را لمس نمودید.

در ایران تنها شرکت آبتین پلاست با ۳۰ سال سابقه قالب سازی ۱۵ سال تولیدی پلاستیک بادی و ۱۰ سال ماشین سازی  دارای این توانایی می باشد

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up